دكتر هاني
فروش انواع عسل طبيعي، ژل رويال، ملكه كارنيكا و ...

حتما تا به حال چيزهاي زيادي درباره تاثير عسل بر سرماخوردگي شنيده ايد، اما اين كه عسل با چه تركيباتي بيشترين تاثير بر سرماخوردگي را خواهد گذاشت را در اين مطلب دنبال مي كنيم. عسل داراي خواص بسياري است و مي تواند در درمان و كنترل سرماخوردگي هاي خفيف تا شديد، موثر واقع شود. براي آگاهي پيدا كردن بيشتر در اين زمينه، در ادامه با ما همراه باشيد.

درمان سرماخوردگي با عسل

براي به دست آوردن بالاترين تاثير عسل بر سرماخوردگي، لازم است كه تركيبات زير را آماد كنيد.

درمان سرماخوردگي با پياز

يك عدد پياز بنفش را حلقه حلقه برش داده و در يك كاسه قرار دهيد. حال روي برش هاي پياز را با عسل بپوشايند و بگذاريد براي شب تا صبح، به همان حال باقي بماند. سپس مايع به دست آمده از اين مخلوط را ميل كرده و از تاثيرات شگفت انگيز آن در درمان سرماخوردگي خود، بهره مند شويد.

درمان سرماخوردگي با عسل و ليمو

اين معجزه آساترين تركيب درمانگر عسل محسوب مي شود. يك ليوان آب داغ آماده كرده و دو قاشق غذاخوري عسل طبيعي را به آن بيفزاييد. سپس يك ليموي تازه را آبگيري كرده و به اين مخلوط اضافه كنيد. با هم زدن مخلوط آب و عسل و ليمو، به يك معجون معجزه آسا در درمان سرماخوردگي دست مي يابيد. توصيه مي كنيم كه به محض احساس سرماخوردگي، روزي چند بار از اين معجون بنوشيد.

درمان سرماخوردگي با عسل

درمان سرماخوردگي با عسل و دارچين

لازم به يادآوري است كه دارچين خواصي عالي از آنتي اكسيدان ها دارد و در مقابل ويروس و باكتري، بسيار عالي عمل مي كند. با مخلوط ساختن عسل و دارچين، مي توانيد تركيبي عالي براي مقابله با سرماخوردگي تهيه كرده و با حل كردن آن در آب داغ، چاي و …، از خواص آن بهره مند شويد.

نكته: اگر بتوانيد به اين مخلوط يك قاشق غذاخوري آب ليموي تازه نيز اضافه كنيد، خواص آن به مراتب بالاتر رفته و تاثير سريع تري در بهبود سرماخوردگي خواهد گذاشت.

تركيب عسل و آب سرد براي درمان سرماخوردگي

با تركيب كردن عسل و آب سرد، مي توانيد گلو درد خود را تسكين داده و علائم سرماخوردگي را كاهش دهيد. كافي است كه ۳ قاشق عسل را در يك ليوان آب سرد حل كرده و سپس آن را براي چيزي بين ۱۰ تا ۱۵ ثانيه در مايكروفر قرار دهيد. پس از آن اين معجون عسل را جرعه جرعه نوشيده و اين كار را روزي چند بار تا بهبودي كامل تكرار كنيد.

با خواص عسل چهل گياه آشنا هستيد؟

رنگ اين عسل زرد روشن و طبع آن سرد است. از خواص عسل چهل گياه تقويت دستگاه گوارش، درمان سوهاضمه، افزايش اشتها، درمان رفلاكس معده و دفع كرم هاي روده، درمان سكسكه، كاهش كلسترول، درمان گلودرد، سرفه و سرماخوردگي و تسكين دهنده درد را مي توان نام برد.

درمان سرماخوردگي با زنجبيل

عسل و زنجبيل هر يك به تنهايي داراي خواصي عالي هستند و شما مي توانيد با مخلوط ساختن اين دو، به يك اكسير معجزه آسا براي درمان سرماخوردگي خود دست يابيد. براي تهيه مخلوط عسل و زنجبيل، به اندازه ۲ قاشق زنجبيل رنده شده را با ۴ قاشق عسل مخلوط ساخته و براي حل شدن بهتر آن ها، مقداري آب گرم نيز اضافه كنيد. اين مخلوط را به خوبي هم زده و در ظرفي در بسته بريزيد و هر بار يك قاشق غذاخوري از آن ميل نماييد. اين مخلوط مي تواند به كاهش علائم سرماخوردگي شما كمك كند.

نكته: لازم به توضيح است كه علي رغم وجود خواص بسيار زياد و شگفت انگيز عسل در درمان سرماخوردگي، لازم است كه در صورت تشديد علائم خود، حتما به پزشك مراجعه داشته و درمان را به استفاده از معجون هاي عسل، محدود نسازيد.

سخن پاياني

شما چه موارد ديگري از تاثير عسل بر سرماخوردگي مي دانيد و چطور معجون هاي مختلف شفابخش از اين ماده طبيعي و پرخاصيت تهيه مي كنيد؟ راهكارهاي خود را در بخش نظريات با ما و ديگر كاربران مجله در ميان بگذاريد.

منبع: درمان سرماخوردگي با عسل

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۵۱:۴۱ ] [ دكتر هاني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی