دكتر هاني
فروش انواع عسل طبيعي، ژل رويال، ملكه كارنيكا و ...

ژل رويال يا ژل امپريال و همين طور ژل سلطنتي، داراي خواص شگفت انگيزي است كه با دانستن آن ها، حتما به دنبال تهيه اين ژل خواهيد رفت. اين ژل، تركيبي است از آن چه زنبورهاي كارگر از شهد گل ها جمع آوري كرده و نيز در غدد آن ها ترشح شده است. در كندوي زنبورهاي عسل، اين ژل به عنوان غذا به ملكه داده شده و در واقع تنها غذاي ملكه به شمار مي رود و همين طور در لاروهاي نوزادهاي ملكه نيز قرار مي گيرد

از اينجا مي توان برتري ژل امپريال يا ژل رويال نسبت به ساير فرآورده هاي عسل طبيعي را حدس زد: غذاي ملكه! با اين حساب بر آن هستيم تا خواص ژل رويال را دنبال كرده و از چندوچون ظرفيت هاي درماني و شفابخشي آن آگاه شويم.

پيش از هر چيز بهتر است به شكل ظاهري ژل رويال بپردازيم تا در شناخت آن دچار مشكل نشويد. اين ژل همان طور كه از نام آن برمي آيد، حالت ژله اي داشته و مقداري شكل ظاهري آن با عسل متفاوت است. رنگ ژل رويال نيز به زردي مايل به قهوه اي مانند بوده و بوي شديدتر از عسل دارد.

تركيبات ژل رويال

تركيبات ژل رويال شامل كلاژن، آب، كربوهيدرات، اسيدهاي آمينه، آلبومين و گلبولين و برخي ديگر از پروتئين ها، استيل كولين، كلسيم، آهن، فسفر، سيليسيوم، ويتامين E، ويتامين C، ويتامين A، ويتامين B8، ويتامين B7، ويتامين B6، ويتامين B5، ويتامين B3، ويتامين B2، ويتامين B12، ويتامين B1 و ويتامين B9 و همين طور دكنوئيك اسيد و … هستند.

از خواص درماني آن نيز مي توان به موارد زير اشاره داشت:

فروش ملكه كارنيكا

بالا بردن تعداد گلبول هاي سفيد و افزايش سطح ايمني بدن

تركيبات موجود در ژل رويال يا ژل امپريال، باعث مي شود كه تعداد گلبول هاي سفيد خون افزايش يافته و سطح سيستم ايمني بدن انسان، به شكل چشمگير و قابل توجهي افزايش يابد.

پيشگيري و درمان فشار خون

استيل كولين موجود در ژل امپريال، باعث مي شود كه رگ هاي خوني باز شده و از فشار خون بالا در فرد كاسته شود.

پيشگيري از آلزايمر با ژل رويال

باز هم اين استيل كولين موجود در ژل ملكه است كه به سيستم عصبي و رشته هاي مغز كمك كرده و با تقويت آن ها، از بروز بيماري هاي مغزي و رواني چون آلزايمر جلوگيري به عمل مي آورد.

از بين بردن ميكروب ها و عفونت ها

همان طور كه گفتيم ژل رويال داراي اسيد چرب غيراشباع HAD10 است. اين اسيد خاصيت ضدميكروبي بسيار قوي داشته و به علاوه در مقابل ويروس هاي تهاجمي سيستم تنفسي، فوق العاده عمل مي كند.

جلوگيري از پيري زودرس و بازگرداندن جواني با ژل رويال

ژل رويال داراي مقادير زيادي ويتامين هاي حافظ پوست بوده و وجود كلاژن و لسيتين و تيامين در آن نيز باعث مي شود كه پوست بازسازي شده و رفته رفته چين و چروك هاي آن برطرف گردد. همين طور اين ژل در درمان زخم ها و جراحات نيز فوق العاده و معجزه آسا عمل مي كند

ادامه مطلب

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۴۷:۰۲ ] [ دكتر هاني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی