دكتر هاني
فروش انواع عسل طبيعي، ژل رويال، ملكه كارنيكا و ...

 

بسياري از ما براي رسيدن به تناسب اندام دلخواه خود، به دنبال روش هاي غيرتهاجمي لاغري هستيم. خوشبختانه در ميان مواد طبيعي، گزينه هاي مختلفي براي كمك به لاغري و كاهش وزن وجود دارد. از اين ميان خواص و ارتباط عسل و لاغري بسيار قابل توجه است و شما مي توانيد از اين ماده معجزه آسا، براي كاهش وزن خود كمك بگيريد.

براي بررسي بهتر اين موضوع، در ادامه با ما همراه باشيد.

عسل و لاغري

براي استفاده از عسل طبيعي جهت رسيدن به كاهش وزن، تركيبات خاصي از آن عملكرد به مراتب موثرتري دارند.

عسل و آبليمو براي لاغري

اگر عسل را با آبليمو تازه مخلوط كرده و در يك ليوان آب گرم ميل كنيد، اثر كاهش وزن آن به مراتب پررنگ تر خواهد بود. اين تركيب كمك مي كند تا متابوليسم بدن شما، با سرعت بيشتري به راه افتاده و چربي ها به انرژي تبديل شوند. به اين ترتيب سوخت و ساز شدت گرفته و چربي ها شروع به از بين رفتن مي كنند. وجود گلوتاتيون در آب ليمو نيز سم زدايي بدن را انجام داده و مراحل لاغري را تسريع مي كند. ميل كردن اين معجون لاغري در ساعات اوليه پس از بيدار شدن از خواب، عالي خواهد بود.

طرز تهيه دمنوش لاغري

براي آماده كردن اين دمنوش لاغري، كافي است كه يك قاشق غذاخوري عسل را در يك ليوان آب جوشيده حل كرده و به اندازه 2 قاشق غذاخوري آب ليموي تازه، به آن بيفزاييد. بهتر است اين محلول را صبحگاهي و در صورتي كه معده شما را اذيت نكند، به شكل ناشتا ميل نماييد.

لاغري با عسل و دارچين

در اين فرمول نيز بايد عسل و دارچين را به مقدار مناسب در يك ليوان آب گرم مخلوط و حل كنيد. اين مخلوط به كاهش وزن كمك زيادي مي كند و مي توانيد با مصرف دنباله دار آن، به تناسب اندام دلخواه خود برسيد. توصيه شده است كه اين محلول دارچين، عسل و آب گرم را به صورت ناشتا ميل نماييد، زيرا در اين حالت اثر آن به مراتب بيشتر خواهد بود.

پيشنهاد مطالعهخواص دارويي عسل طبيعي

طرز تهيه عسل و دارچين براي لاغري

براي تهيه معجون عسل و دارچين و آب گرم، يك قاشق غذاخوري عسل را به همراه يك قاشق غذاخوري دارچين، در يك ليوان آب گرم حل كرده و آن را به همان صورت گرم ميل نماييد.

بادام و عسل و لاغري

تركيب بادام و عسل نيز در لاغري كاملا موثر است. جداي از خواص بادام و عسل كه هر يك به صورت جداگانه، براي سلامت بدن انسان، فوق العاده مقوي هستند، تركيب اين دو كنار هم، به لاغري كمك خواهد كرد. عسل علاوه بر خاصيت لاغري براي پوست صورت نيز خواص زيادي دارد https://drhoney.net/honey-for-the-face/ .

طرز تهيه معجون بادام و عسل

به اندازه 5 عدد مغز بادام را پودر كرده و در يك قاشق غذاخوري عسل، مخلوط نماييد. اين مخلوط را هر روز صبح ميل كرده و پس از آن به فواصل 30 دقيقه به 30 دقيقه، آب نيم گرم يا ولرم، بنوشيد تا اثر مخلوط بادام و عسل به مراتب بيشتر گردد. پس از مدتي استفاده از اين مخلوط، شاهد كاهش وزن قابل توجه خود خواهيد بود.

دستورالعمل هايي براي كاهش وزن با عسل

  1. براي كاهش وزن سريع يك سيب را رنده كنيد و به يك ليوان شير اضافه كنيد سپس يك قاشق غذاخوري عسل اضافه كنيد و به صورت ناشتا در وعده صبحانه ميل كنيد.
  2. مي توانيد آب ولرم را به يك قاشق عسل مخلوط كنيد و ناشتا ميل كنيد.
  3. ۵گرم افسنتين را در يك ليتر آب جوش به مدت 20 دقيقه دم كنيد و كمي تامل كنيد تا خنك شود سپس به كمك صافي آن را صاف كنيد و با عسل شيرين كنيد، قبل از ناهار و شام يك فنجان از اين معجون لاغري بنوشيد.

مواد مغذي موجود در عسل

عسل حاوي مواد مغذي و ويتامين هاي بسياري است كه از آن جمله مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • آهن
  • سديم
  • پتاسيم
  • زينك
  • فسفر
  • كلسيم
  • فولات
  • نياسين
  • ريبوفلاوين
  • ويتامينB6
  • ويتامينC

كلام آخر

براي لاغري سريع شما بايد ميزان كالري دريافتي روزانه خود را كاهش دهيد اما مصرف غذا را و كالري دريافتي را به صفر نرسانيد زيرا اينكار روشي غير معقول براي لاغري است كه به مرور باعث آسيب رساندن به بدن شما مي شود. شما چه تركيبات عسل براي لاغري را مناسب مي دانيد و چه تجربياتي از استفاده اين تركيبات داريد؟ آيا از خواص عسل طبيعي براي گوارش چيزي مي دانيد؟ عسل طبيعي داراي چه خواص ديگري است و مصرف بيش از حد آن، چه مضراتي مي تواند به همراه داشته باشد؟

منبع: دكترهاني

 

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۵۱:۲۷ ] [ دكتر هاني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی