دكتر هاني
فروش انواع عسل طبيعي، ژل رويال، ملكه كارنيكا و ...

تركيب اين دو را همگان با نام دوسين مي شناسند. معجون دوسين، براي درمان بسياري از بيماري ها موثر است. بر اساس طب سنتي، براي تهيه اين تركيب، سياه دانه را پودر كرده (آسياب يا كوبيده) و با عسل به نسبت يك به سه مخلوط كنيد. به طور مثال، يك قاشق پودر سياه دانه را با سه قاشق عسل مخلوط نماييد. سياه دانه پودر شده، خيلي سريع در مجاورت هوا خواصش را از دست مي دهد اما اگر با عسل مخلوط شود خواص خود را از دست نمي دهد و تا مدت ها ماندگاري دارد.

معجزه تركيب عسل و سياه دانه بر سلامت بدن

طريقه مصرف دوسين

دوسين را ۳ بار در روز و هر بار، به اندازه يك قاشق چاي خوري مصرف كنيد. يك بار نيم ساعت قبل از صبحانه، يك بار بعد از ظهر و يك بار قبل از خواب، بعد از سه هفته، مصرف را يك هفته قطع كنيد و دوباره سه هفته مصرف كنيد تا معجزات آن را بر بدن خود مشاهده كنيد.

نكته مهم در مصرف دوسين

اكثر تركيبات فنولي و اسيد هاي چرب روغن سياه دانه در برابر اكسيژن هوا اكسيد شده و خاصيت خود را از دست مي دهند. بنابر اين حتما بايد سياه دانه به صورت تازه مصرف شود، تهيه دوسين و مخلوط كردن كوبيده سياه دانه با عسل، مانع اكسيد شدن مواد موثره داروئي سياه دانه مي شود و تاثير داروئي آن را افزايش مي دهد. براي نتيجه گيري بهتر تا حد امكان دوسين را به صورت تازه تهيه كنيد، با اينكه دوسين تا سه ماه در يخچال قابل نگهداري است اما توصيه ما اين است كه بيش از دو هفته نماند و به صورت تازه مصرف شود. در ادامه شما را با چگونگي تاثيرات مفيد دوسين بر بدن آشنا مي كنيم:

خواص معجون دوسين

  • درمان سرماخوردگي هاي پي در پي
  • درمان تب هاي بلغمي و سوداوي
  • ادرارآور بوده و براي مردان مبتلا به پروستات مفيد است، همچنين عفونت هاي ادراري را درمان مي كند.
  • درمان سردرد هايي كه مرتبط با مزاج سرد هستند.
  • تاثير مثبت بر كاركرد دستگاه گوارش و انگل هاي روده
  • بهبود نفخ معده و دل درد هاي ناشي از آن
  • تاثير بر پيشگيري و درمان زخم معده
  • دفع سنگ كليه و مثانه

در روزهاي پاياني بارداري، به كنترل درد و افزايش توان و مقاومت مادران هنگام زايمان كمك مي كند. با اين وجود لازم است حتما با مشورت پزشك زنان و يا متخصص طب سنتي از اين معجون استفاده شود.

  • افزايش شير مادران شيرده
  • كاهش عوارض دارو هاي شيمي درماني بر كليه ها
  • بسيار انرژي زا و نشاط آور
  • درمان اضطراب و تپش هاي قلب و تنظيم ضربان قلب
  • درمان حساسيت و آسم بسيار مفيد است.
  • افزايش دهنده طبيعي ميل جنسي
  • افزايش تعداد اسپرم و درمان ناباروري حاصل از كمبود تعداد اسپرم
  • تجريك  سلول هاي بتا  كه در بيماري هاي لوزالمعده ديابتي ها تخريب مي شوند
  • يك قاشق مرباخوري از تركيب روغن سياه دانه و عسل خالص به نسبت مساوي مصرف كنيد تا
  • كمك به ترك اعتياد افراد
  • مقاوم كردن بدن در مقابل فعاليت هاي استافيلوكوك، باكتري كه ايزوله شدن بدن در مقابل متي سيلين را از بين مي برد.

خواص عسل و سياه دانه

درمان بيماري هاي عفوني و بهبود ايدز

مصرف دوسين باعث تقويت چشمگير سيستم ايمني بدن و سطح آنتي بادي هاي بدن مي شود و از اين طريق به درمان بيماري هاي عفوني و افزايش مقاومت بدن بيمار در مقابل بيماري هايي چون ايدز كمك ميكند، مصرف دوسين براي افزايش تعداد گلبول هاي سفيد و بهبود بيماران ايدز بسيار موثر است. فروشگاه اينترنتي دكتر هاني انواع عسل طبيعي را با بهترين كيفيت عرضه مي كند شما مي توانيد به سادگي از طريق سايت زنبورستان دكتر هاني عسل طبيعي را تهيه و مصرف كنيد و از خواص آن بهره مند شويد.

با خواص عسل آويشن آشنا هستيد؟

عسل آويشن رس بسته كه ظاهري قرمز رنگ و تيره دارد رس بستنش حدود ۸ ماه زمان مي برد و داراي خواص بسيار زيادي است و از آن در موارد درماني نيز استفاده مي شود. از جمله خواص عسل آويشن به درمان درد هاي مفاصل، رودوي، شكمي، بهبود عادت ماهيانه بانوان، ضد صرع و ضد تشنج مي توان اشاره كرد.

كنترل ديابت نوع ۲

مصرف متعادل و مناسب سياه دانه و عسل سبب تنظيم قندخون و كاهش آن مي شود. تنها با خوردن ۲ گرم سياه دانه در روز مي توانيد مقاومت به انسولين را كم كنيد و عملكرد سلول هاي بتا را بهبود بخشيد و از اين طريق كمك قابل توجهي به كنترل قند خون خود كنيد.

درمان كسيت هاي تخمدان

با توجه به اينكه يكي از دلايل ابتلاي زنان به كيست هاي تخمدان مزاج سرد آن ها شناخته شده است، مصرف روزانه سه قاشق چايخوري دوسين به مدت يك ماه تاثير به سزائي در درمان كيست هاي تخمدان دارد و علاوه بر درمان كيست ها التهابات تخمدان ها را برطرف ميكند. مصرف دوسين سردي را برطرف مي كند و باعث ضد عفوني اندام هاي داخلي مي شود.

كاهش وزن

نظر به اين كه سياه دانه و عسل براي لاغري مُغذي هستند، مصرفشان به عملكرد بدن شما كمك مي‌كند. علاوه بر آن، از آنجايي كه عسل جانشين فوق ‌العاده براي شكر است مزاياي بيشماري دارد و ريسك ابتلا به امراضي كه به دليل استفاده از شكر ايجاد مي‌شود از جمله چاقي را به شدت كاهش مي‌دهد. بنابراين مصرف عسل طبيعي به عنوان جايگزين شكر كمك شاياني به كاهش وزن مي‌كند.

آنتي اكسيدان قوي

عسل و روغن سياه دانه با برخورداري از مواد مُغذي كه در خود دارند، دو سطح از آنتي اكسيدان ‌ها را افزايش مي دهند. براي مثال عسل حاوي فلاونوئيدهاي گُلي است كه به عنوان يك ويژگي قوي آنتي اكسيداني شناخته مي‌شود كه به مهار تخريب كلاژن در بدن كمك مي‌كند. اين تركيب با ويژگي آنتي اكسيداني خود، قادر است از بدن در مقابل بيماري ‌هاي ناشي از راديكال ‌هاي آزاد محافظت ‌كند.

بهبود سرطان سينه

نقش روغن سياه دانه در غير فعال‌ سازي سلول‌ هاي سرطاني و جلوگيري از التهاب و بازسازي سيستم ايمني بدن بعد از شيمي درمان و تشعشعات شناخته شده است. بنابراين پيشنهاد شده است كه به طور منظم روغن سياه دانه مصرف كنيد تا سلامت بدن خود را تضمين و ريسك ابتلا به سرطان را كاهش دهيد. در واقع، هم عسل و هم سياه دانه، خاصيت ضد باكتريايي، ضد التهاب و ضد سرطاني دارند.

بهبود آسم و آلرژي

شرايطي كه در آن دچار مشكلات تنفسي مي‌شويد از نشانه ‌هاي بيماري آسم است. تركيب روغن سياه دانه و عسل اثرات ضد آسمي دارد و درمان مناسبي براي مقابله با آسم مي تواند باشد. همچنين براي رهايي از آلرژي نيز مفيد است.

پيشگيري از آسيب‌ تشعشعات

يكي از خواص تركيب سياه دانه و عسل اين است كه از بافت مغز در مقابل تشعشعاتي كه از استرس نيتروزآمين ايجاد شده اند، محافظت كند.

درمان پسوريازيس

خوب است بدانيد كه تركيب عسل طبيعي و سياه دانه، مجموعه كاملي از خواص ضد باكتريايي، ضد قارچي و ضد التهابي است كه تاثير آرام بخشي بر روي چنين مشكلات پوستي دارد. بنابراين تركيب عسل طبيعي و روغن سياه دانه براي رفع مشكل پسوريازيس كه باعث خارش پوست سر مي‌شود و ظاهري همچون دايره قرمز خشك و كچل گونه ايجاد مي كند، بسيار موثر است.

منبع غني از مواد مُغذي

سياه دانه و عسل هر دو منبعي كامل از مواد مُغذي مورد نياز بدن هستند. در حالي كه روغن سياه دانه سرشار از ويتامين B1 ،B2 ،B3، مواد معدني، فيتواسترول، تيموكينون، ميريستيك اسيد، پالميتيك اسيد، اسيد استئاريك است. عسل طبيعي هم حاوي ويتامين B6، آمينو اسيد، منيزيم، كلسيم، مس، منگنز، پتاسيم، سديم، زينك، آهن و فسفر است. درواقع  همه اين مواد، مفيد بوده و سلامت بدن را تضمين مي كنند.

بهبود سيستم ايمني بدن

تمام مزايايي كه پيشتر نام برديم ثابت كرده است كه روغن سياه دانه و عسل گنج ‌هايي هستند كه مزاياي فوق ‌العاده‌ اي براي سلامت بدن شما دارند. سياه دانه با برخورداري از آنتي‌اكسيدان‌ها، اسيدهاي مفيد و ويتامين B عملكرد سيستم دفاعي بدن را بهبود مي‌ بخشد، چرا كه هر آنچه بدن شما براي عملكرد به آن نياز دارد را شامل مي‌ شود.

بهبود سلامت پوست

آنتي اكسيدان هاي موجود در عسل و سياه دانه موجب مي شوند كه تركيب اين دو ماده، براي لايه برداري، افزايش رطوبت و مراقبت از پوست بسيار مفيد باشد. تمام سلول‌هاي مرده پوست را مي زدايد و درماني موثر براي آكنه است. علاوه بر اين عسل سياه دانه به دليل خاصيت آنتي باكتريايي كه دارند، در كنار هم از آسيب هاي احتمالي محيط زيست به پوست شما محافظت مي‌كنند. مي‌توانيد از تركيب عسل، سياه دانه و روغن نارگيل براي زيبايي و سلامت پوست خود استفاده كنيد.

افزايش سلامت مو

از تركيب عسل و سياه دانه به طور منظم به عنوان شامپو و حالت دهنده براي افزايش رشد مو هاي خود استفاده كنيد. در واقع اين تركيب به افزايش قدرت فوليكول مو كمك مي‌كند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۲۲:۴۰ ] [ دكتر هاني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی